Home Nieuws Laatste nieuws The Naked truth: mijn Urban Decay palette bevat foutjes
The Naked truth: mijn Urban Decay palette bevat foutjes
Geschreven door Beautygoddess   
Laatst aangepast op dinsdag, 27 juli 2010 07:39
 

Reacties  

 
# lisanne 27-07-2010 13:16
Oeps, dat is nogal een fout van UD, ik hoop dat ze het netjes oplossen :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:29
Ik hoop het ook!Ff afwachten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Prinses Prikbordje 27-07-2010 13:51
Wat jammer! En daar heb je dan zoveel geld aan gegeven. Ik zou zeker ook een keertje naar de klantendienst mailen. Dit kan toch echt niet.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:32
Yep...echt een mega bummer... hoop dat ze er wat aan doen...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Teddy 27-07-2010 13:52
WOW dat is echt heel slecht van UD, misschien dat je een goodiebag thuis krijgt gestuurd ofzo nav deze grove fout. Balen zeg want het is echt een prachtig palette.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:33
Stomme fout he? Een goodiebag als goedmakertje zou leuk zijn...ben benieuwd of en wat ze gaan doen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# rachel 27-07-2010 15:23
dat is goed zonde zeg :sad: vind dat ze het maar even netjes moeten oplossen :D
de kleuren zijn wel mooi zeg!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:31
Ja he, zonde dat ik nu 1 kleurtje mis...Ben benieuwd of en wat eraan gaan doen...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Marijke 27-07-2010 17:20
ohnee! wat jammer! laat ons hopen dat ze jou een nieuwe toezenden! :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:31
Een hele nieuwe zou heeel fijn zijn :D , maar ik vraag het me af...jullie horen het nog
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# steffi 27-07-2010 20:29
wat vreemd zeg :s
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:33
Vind ik ook... :sad:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Suusie 27-07-2010 21:17
Oh boy! Dan baal je zo hard!!!! ** Hugg ** Maar ze zullen het wel goedmaken met je mag ik aannemen! Houd ons op de hoogte chick!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:29
Lief dat je met me meeleeft chick! **hug back** Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Dhini 27-07-2010 21:29
WAT! wat jammer zeg zo grote cosmetics naam zoals UD.
ben benieuwd wat is reactie van UD hierover
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:30
Maf he! Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Nu ff afwachten..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Charlotte Bxl 27-07-2010 21:49
That sucks! Hoe kan dat nu? Hou ons zeker op de hoogte!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 28-07-2010 13:30
Doe ik zeker!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Myrna 29-07-2010 19:16
Wat raar zeg! Als hij echt is zou dat natuurlijk niet moeten verschillen van elkaar. Ben benieuwd wat UD terug zegt!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Petra 31-07-2010 20:10
Och, hoe jammer!! Hou ons op de hoogte hoe ze reageren, hopelijk komt alles goed!!
En je had er zo naar uit gekeken...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Suzy 20-08-2010 23:48
OMG jeeeeetje dat is wel eens even balen zeg :o Gelukkig is je schoonzus er gelijk achteraan gegaan!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# lisette 25-01-2011 18:51
ik heb net mijn eigen naked pallet binnen, ik heb wel gelijk de kleuren gechecked omdat ik jouw artikel kon herrineren. Gelukkig klopt alles. het koste wel een rib uit mijn lijf.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
 
 
# Deb 27-01-2011 16:22
Wat goed dat je 'em ook hebt! Zul je nog veel plezier van hebben. En gelukkig "klopt" jouw palette wel ;-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer